Quotes..

"manusia tidak dapat mencintai orang lain selagi belum mencintai diri mereka sendiri.. dan mereka tidak akan mencintai diri mereka sendiri sebelum mereka mencintai Tuhan.."

Sedikit Renungan

"Sesiapa mencintai Allah pasti semakin sunyi dengan manusia. Di tengah keramaian dia rasa keseorangan. Saat kesukaan dia berduka. Jika orang tertawa dia menangis. Jasadnya dengan manusia, batinnya kepada Allah"


"Ketenangan dan kebahagiaan adalah hembusan dari langit, diturunkan ke dalam lubuk hati orang yang beriman, mereka akan tetap berhati teguh, di kala insan lain mengalami kegoncangan"

[Syed Qutb]

25 September 2008

Mubarak dah habis


Mubarak08 sudah pun melabuhkan tirai dengan rasminya tanggal 23 September yang lalu.. huh! sungguh meletihkan..
(1st time program bertungkus lumus,slalu suruh2 org then sdr goyang kaki..huhu)
Meletihkan, tetapi puas..puas dimarah..puas bekerja..puas dapat berkenalan dengan adik2 baru..TTK have done a great job!thanks for all TTKians yang banyak membantu..

Semalam dah dapat tdo dengan nyenyaknye..hakikatnye ade je keje yang xabis lagi..cam print out sijil..tapi itu kena hold dulu lah since pc kak farah xdibaiki lagi..la ni kene gather name list and ic no ajk dulu..masuk cuti trus jumpa kak farah and setel pasal sijil..

Pasal gambar mubarak?hurm..ingt da bleh update..tibe2 smlm my acc jaring expired daa..xdpt la nk update gmbr..lagi pon gmbr stored kat pc bilik.. myb next time la..basi sket kut..hehe

okla..till here..
nnti2 kita jumpa lagi..
SLAMAT BERAYE!!


1 comment:

Anonymous said...

eh, ada post baru!!! da xsegan ke? =P