Quotes..

"manusia tidak dapat mencintai orang lain selagi belum mencintai diri mereka sendiri.. dan mereka tidak akan mencintai diri mereka sendiri sebelum mereka mencintai Tuhan.."

Sedikit Renungan

"Sesiapa mencintai Allah pasti semakin sunyi dengan manusia. Di tengah keramaian dia rasa keseorangan. Saat kesukaan dia berduka. Jika orang tertawa dia menangis. Jasadnya dengan manusia, batinnya kepada Allah"


"Ketenangan dan kebahagiaan adalah hembusan dari langit, diturunkan ke dalam lubuk hati orang yang beriman, mereka akan tetap berhati teguh, di kala insan lain mengalami kegoncangan"

[Syed Qutb]

04 February 2009

Hari yang panjang.

Err.tba2 R.A Dr Ramli memberitahu akan ada short quiz pd hujung kelas kami pagi ni. apakah??

Maka aku mulai berpikir..what have i done last night?Kenapa aku tak study subject ni semalam?Argh..this is my last semester.Boleh ke lagi aku nak main2?hurm..

Habis quiz.Fak sains black out.Melaju ke bioinformatic department..Confirmla kelas tunda kan..programming class lak tu.

Maka aku balik awal.Bertekad utk berubah.Aku perlu berdisplin!

(Mujahadah ada nilai dimata tuhan)

Sampai bilik xleh access internet.Authentication failed.

Tengok atas rak buku.eh ada tunas.aku capai tunas.layan.selak beberapa muka surat,aku perasan.heroin tunas ni bijak + cool.kene la blaja dr heroin.aku pun kene jd bijak..cool tu xde pun xpe la.sbb aku HOT!haha.

Jadi,langkah permulaan.

Membaca blog – 1 jam / hari

 

Doakan aku berMUJAHADAH!!

Post saved on 1.11pm 4feb09

2 comments:

Hajar B said...

ehehe
org lain yg cool tuuh..hehe

weh xde letrik ritu kejap je kot.
dlm stengah jam..(eh lame tuu)
ko boleh balik..isk3.

Merentas Horizon said...

hurm..lebih baik masa yg pack dari masa senggang.kan??hehe..