Quotes..

"manusia tidak dapat mencintai orang lain selagi belum mencintai diri mereka sendiri.. dan mereka tidak akan mencintai diri mereka sendiri sebelum mereka mencintai Tuhan.."

Sedikit Renungan

"Sesiapa mencintai Allah pasti semakin sunyi dengan manusia. Di tengah keramaian dia rasa keseorangan. Saat kesukaan dia berduka. Jika orang tertawa dia menangis. Jasadnya dengan manusia, batinnya kepada Allah"


"Ketenangan dan kebahagiaan adalah hembusan dari langit, diturunkan ke dalam lubuk hati orang yang beriman, mereka akan tetap berhati teguh, di kala insan lain mengalami kegoncangan"

[Syed Qutb]

05 March 2009

sekolahku..

Sungguh tidak ku sangka..sekolahku sudah berwajah baru, gambar ni di percayai di uplod january lalu, masih dalam proses pembinaan.. dijangka siap, 2 bln dari tarikh tersebut. So, should be dah berwajah baru lah ya inche Taayah..:) miss you so..



Err..dah lain dah..absolutely different..
Aku try search gambar2 dahulu kala..xbanyak gambar yang aku ada..nak buat cemana.. dulu, aku takda kamera..harap belas ehsan member je klu nak begambar..

n i got this..
 


thought, i missed my school.. always and forever..
(^_^)

5.15pm
12th RC

5 comments:

:::addyiel::: said...

~salam ecah....
~wah2 rjn ko update psal xyah....hehehe..
~ak pn last pg thn lepas..anta adik ak....
~definitely different....
......

hajarr said...

bangunan depan yg mcm hospital lama tu dah takde?
wow.

merentas horizon said...

bukan rajin, tp sbb bru ter'singgah' laman web skola kan..trus je la update.. kurang2 ada gak modal update blog.haha

dah xdela..xbest la cmni kan..kurg nostalgik la

Yarn Lover said...

slm alaik kak

sye student taayah, taon depan naik form 5. Akak ex taayah tahun berapa? akak main netball ke dulu ?

siti sarah aisyah said...

batch taayah form 1 tahun 2000. kira kat sana 2000-2004.

akak tak main pape, akak kaki bangku.

hehehe..