Quotes..

"manusia tidak dapat mencintai orang lain selagi belum mencintai diri mereka sendiri.. dan mereka tidak akan mencintai diri mereka sendiri sebelum mereka mencintai Tuhan.."

Sedikit Renungan

"Sesiapa mencintai Allah pasti semakin sunyi dengan manusia. Di tengah keramaian dia rasa keseorangan. Saat kesukaan dia berduka. Jika orang tertawa dia menangis. Jasadnya dengan manusia, batinnya kepada Allah"


"Ketenangan dan kebahagiaan adalah hembusan dari langit, diturunkan ke dalam lubuk hati orang yang beriman, mereka akan tetap berhati teguh, di kala insan lain mengalami kegoncangan"

[Syed Qutb]

09 April 2009

It's a last class..(hopefully)


yeah~
at last..presentation homology modelling pun berakhir..
setelah semalaman jenuh memulas otak mendapatkan model protein yg diminta..

dan dengan itu jua, berakhir lah kelas ku untuk sesi 2008/2009 merangkap.. kelas terakhir sebagai student degree..(hopefully xda paper sangkut..)

ada rasa asing sedikit membekas dalam jiwa..seperti satu rasa yang pernah hadir saat di sekolah menengah..xpernah aku fikirkan untuk habis sekolah, dan begitu juga xpernah aku bermimpi untuk melangkah meninggalkan UM terchenta..hurm~

tbe la nak mo0d touching kan..forget it, just share some pics..


boys 

girls

best buddy (",)

ya cik ketua kelas dan PA terbaiknya..

semua da tak sabar nak balik

hurm~gmbar snap inilah jadinya..rubbish sket..oklah..
another 1 assignment + thesis left.. 
berUSAHA!!

6.20pm
9 April 2009
12th Rc

2 comments:

'ainun said...

wahhh....bestnyer org yang dah nk melangkah tinggalkan um..huhu.jgn tgalkan daku!!!

merentas horizon said...

best kah?herm..perit mnjadi student tu sekejap aje..tp manisnya panjang.. (",)