Quotes..

"manusia tidak dapat mencintai orang lain selagi belum mencintai diri mereka sendiri.. dan mereka tidak akan mencintai diri mereka sendiri sebelum mereka mencintai Tuhan.."

Sedikit Renungan

"Sesiapa mencintai Allah pasti semakin sunyi dengan manusia. Di tengah keramaian dia rasa keseorangan. Saat kesukaan dia berduka. Jika orang tertawa dia menangis. Jasadnya dengan manusia, batinnya kepada Allah"


"Ketenangan dan kebahagiaan adalah hembusan dari langit, diturunkan ke dalam lubuk hati orang yang beriman, mereka akan tetap berhati teguh, di kala insan lain mengalami kegoncangan"

[Syed Qutb]

28 April 2009

Tag by awanis

Setelah selongkar archieved,ya aku berhutang satu tag ngan awanis.
Awan,here your tag goes..

1. Apabila telah terpilih dengan malangnya, silalah menulis 16 perkara paling rawak sama ada tentang fakta, perangai tak senonoh ataupun hala tuju hidup anda.
2. Silalah hasut at least 1 orang lain untuk melakukan perkara ini.
3. Sila tanda manusia yang telah menanda anda di peringkat awal.
4. Ketahuilah, jika anda terpilih ia adalah kerana anda juga manusia biasa yang perlukan perhatian dan kasih sayang yang secukupnya ketika bayi.

Hurm~
1.aku orangnya malas
2.hot (Malaysia iklim khatulistiwa kan..selalu panas kalau pun hujan di petang hari)
3.rasa macam nak dok perak lak pas habis belajar (tapi rasa je kut,hidup perlu banyak berkorban kan??)
4.dua exam lagi menunggu untuk menghabiskan zaman degree.fisio and biomol.
5.berdebar lak nak Latihan Industri.haish.
6.apa yang akan aku kenang bila tinggalkan 12th?WIFI semestinya.hehe.
7.aku rindu Skola Taayah
8.dragon ball ada 7 biji.haha!
9.kenapa kita kena buat tag ha?
10.2hb ni ucu nak buat kenduri sebab die nak gi umrah.aku nak pegi.ada makan2 kan.tapi,aku exam hari tu :(
11.hari ni bad things happened kat dewan exam?sungguh memalukan!apakah?huh!
12.aku mula merasa sebal menghadapi hari2 mendatang(im going to miss UM maybe,bioinfo exspecially)
13.banyak benda yang aku kesalkan dalam hidup,tapi banyak juga perkara yang menggembirakan.
14.Sains adalah menarik tetapi ada sisi gelapnya yang mengecewakan.
15.I want to become a secondary school student again..yup!
16.sorry awanis,tag ni tarikh 22 Januari kut.Only answered after 3 months.Err..mmg aku manusia yang bajet bz kut.haha!

malas nak tag,tapi rasa nak tag ASMA AMRAN lak.Asma,buat tau (^^,)! 

3.55pm
12th Rc

No comments: