Quotes..

"manusia tidak dapat mencintai orang lain selagi belum mencintai diri mereka sendiri.. dan mereka tidak akan mencintai diri mereka sendiri sebelum mereka mencintai Tuhan.."

Sedikit Renungan

"Sesiapa mencintai Allah pasti semakin sunyi dengan manusia. Di tengah keramaian dia rasa keseorangan. Saat kesukaan dia berduka. Jika orang tertawa dia menangis. Jasadnya dengan manusia, batinnya kepada Allah"


"Ketenangan dan kebahagiaan adalah hembusan dari langit, diturunkan ke dalam lubuk hati orang yang beriman, mereka akan tetap berhati teguh, di kala insan lain mengalami kegoncangan"

[Syed Qutb]

07 May 2009

Farewell Party

****
erm..
mula-mula perancangannya nak adakan BBQ untuk 3rd year.so called jamuan perpisahan gitu. Tapi ramai sangat yang bermasalahnya. Nak balik kampung la. Dah nak LI kan. Semua ala2 xsabar nak spend sisa2 cuti kat rumah. Last2 Ain ambik langkah selamat cakap balance duit kelab dia akan belikan cenderahati waktu grade nanti. Aku cam sedikit sedih gak sebenarnya. Nak create moment to remember kunun tapi macam terkubur.

Suddenly malam tu Ain bagitau junior ada buat BBQ malam 6hb so jemput sekali senior. Meskipun aku xkenal junior dek slalu sangat clash program kelab ngan Karisma dan Balai 12th, so memang boleh kirala berapa kerat program yang aku pegi. hehe. tapi sebab ada makan, dan aku pun xda buat apa malam tu.. maka aku pun pergi la. Lagipun, inilah ruang yang ada nak berkenalan kan. ^_^

So semalam, jam 8malam aku ngan Awanis pun bergerak menuju ke Bioinfo. Waktu tu macam. Haih, kita xkenal sesapa ni. Takpe2 ain ade. Maka sampai la di Bioinfo dan diorang sedang membakar-bakar.  

Ini lah second year yang ada malam tadi.pihak penganjur.^_^ thanks kalian.
kasi gegar sikit.
syaz ngan nizam tolong bakar ayam,shift keja ngan adik junior

Aktiviti nye apa?aku rasa ni la program paling santai aku pergi. Sebab tentatif pun xda. Kalau ikutkan memang kami datang makan je semalam. Tapi nasib la ada yang membawa UNO. dan ada pak syekh mau jadi penglipulara. Sebenar aku seram gak kalau tiba2 diorang nak buat main music chair ke. Kalau aku kena?er.. xmo.



ya..mari main UNO

Apa manfaat yang aku dapat datang sini?Aku dapat belajar main UNO.haha!xpernah main.

ni antara yang khusyu dengar cerita harith. sampai seram seriau nak gi toilet.ehhe.


pose.

pose ala driver ISB
hehe.penyelaras bioinfo tak kan pose macam ni kut kan.


padamkan bara.dah habis makan.



Ok Itula gambar2 yang berjaya diambil dengan kamera yang tak seberapa.Haihla.kamera aku time2 ni la nak habis batteri.

8.40pagi
7 Mei 2009

No comments: