Quotes..

"manusia tidak dapat mencintai orang lain selagi belum mencintai diri mereka sendiri.. dan mereka tidak akan mencintai diri mereka sendiri sebelum mereka mencintai Tuhan.."

Sedikit Renungan

"Sesiapa mencintai Allah pasti semakin sunyi dengan manusia. Di tengah keramaian dia rasa keseorangan. Saat kesukaan dia berduka. Jika orang tertawa dia menangis. Jasadnya dengan manusia, batinnya kepada Allah"


"Ketenangan dan kebahagiaan adalah hembusan dari langit, diturunkan ke dalam lubuk hati orang yang beriman, mereka akan tetap berhati teguh, di kala insan lain mengalami kegoncangan"

[Syed Qutb]

17 June 2009

keluhkah ini..

hati sedang bergalau gelisah..entahlah..mungkin dunia baru ini menyesakkan dadaku.. menyesakkan pikir ..menyesakkan rasa.. atau aku yang lemah beradaptasi.

aku rindu kesibukan berJKP..

aku rindu meeting Karisma..

aku rindu hidup yang lintang pukang..haha

aku rindu kelas

aku rindu suasana dulu

best lagi buat projek kolej / program Karisma dari deal with company.. serius.. erm~

yerp rindu terhadap sesuatu yang mustahil diperoleh lagi..*haih*

hati..sabar dan tabahlah.

*mau menawan Nuang.. namun strategi masih kelabu, nekad belum kukuh.
*mau mencari diri yang hilang..kambus bersama debu dosakah? adakah akan ku temui?
**awan,tag hang esok ek.m0od xstabil sedang berlangsung..

an update,
Ampang, Selangor

No comments: