Quotes..

"manusia tidak dapat mencintai orang lain selagi belum mencintai diri mereka sendiri.. dan mereka tidak akan mencintai diri mereka sendiri sebelum mereka mencintai Tuhan.."

Sedikit Renungan

"Sesiapa mencintai Allah pasti semakin sunyi dengan manusia. Di tengah keramaian dia rasa keseorangan. Saat kesukaan dia berduka. Jika orang tertawa dia menangis. Jasadnya dengan manusia, batinnya kepada Allah"


"Ketenangan dan kebahagiaan adalah hembusan dari langit, diturunkan ke dalam lubuk hati orang yang beriman, mereka akan tetap berhati teguh, di kala insan lain mengalami kegoncangan"

[Syed Qutb]

20 June 2009

Nuang vs Perlus v.1

yang ini jeram perlus..
perlus_1
perlus_2
perlus_3

ini Gunung Nuang.. ada trekking n air terjun..
nuang_1
nuang_2
nuang_3

hehe..mula2 rancangan awal cakap nak mendaki Nuang.. aku pon da beli kasut mau panjat gunung.. al maklum la kan.. mana pernah mendaki gunung sebelum ni.. takat lalu lalang lereng bukit tu ada la.. tapi dengan misi mendaki memang boleh cakap tak pernah lagi la..

so,
di pendekkan citer.. ad hoc cancel kan las minit ke Nuang atas sebab2 keselamatan.. (mungkin sebab hujan kut belakangan ni..) jadi, plan bertukar.. dari trekking kepada xplorace di Perlus..
not bad gak perlus.. mana2la.. yang penting..

bahasa alam pasti memberi cerita tentang sesuatu.. kan? ^_^

doakan semuanya selamat.. ameen..

Perlus, here i come..

11.02am
Ampang, Selangor

No comments: