Quotes..

"manusia tidak dapat mencintai orang lain selagi belum mencintai diri mereka sendiri.. dan mereka tidak akan mencintai diri mereka sendiri sebelum mereka mencintai Tuhan.."

Sedikit Renungan

"Sesiapa mencintai Allah pasti semakin sunyi dengan manusia. Di tengah keramaian dia rasa keseorangan. Saat kesukaan dia berduka. Jika orang tertawa dia menangis. Jasadnya dengan manusia, batinnya kepada Allah"


"Ketenangan dan kebahagiaan adalah hembusan dari langit, diturunkan ke dalam lubuk hati orang yang beriman, mereka akan tetap berhati teguh, di kala insan lain mengalami kegoncangan"

[Syed Qutb]

04 July 2009

nota kaki : posmart

ya.. 4hb sudah.. tp sy mau update tentang ofis yg akan ku tinggalkan.. company profile tlh pun berjaya di print dan di hantar pd incik rizal. incik rizal, klu xmemuaskan hati alter la sndr ek.. huhu.. eh yang ini,



dedication card utk ben sebab lepas ni da xdpt nak melawat dia lagi. get well soon bro!!

heh.
utk gmbr brsm rkn sekerja..bleh lihat di link ini ya.kerna kemalasan pemilik blog untuk menguplod gmbar di sini ^_^.

"tapi apa-apa pun korang buat dalam hidup ni.. satu kena jaga.. mak bapak jangan lawan. perasan x, dulu waktu kita kecik sakit pening, mak terus picit. Tapi sekarang bila kita da besar nampak mak pening.. boleh pula tanya, mak pening ke?nak saya picitkan?.."
-Badrul Azmi

sedikit ucapan:
terima kasih kepada semua keluarga Tekad untuk warna yang kalian percikkan dalam ruang2 waktu dan masa sepanjang praktikal ini. Kasih dan kisah yang tercipta pasti menjadi salah satu episod terbaik dalam drama yang bertajuk HIDUP ini.. moga kalian baik2 selalu.. dan moga diperpanjangkan jodoh untuk kita terus berukhwah. salam ukhwah. adios!!

credit to:
untuk peluang ber'LI' disini:
en azman,kak nad
segala nasihat tentang hidup:
abg sharil,en azmi
tunjuk ajar ttg ofis:
nizam,abg rizal
rakan sekutu borak2:
su
mmberi kenal aku pada band indon:
faruk-ST12,syuk-wali band
warga tekad seluruhnya:
kak lin,kak ain,kak nazira,ira,souffy,sahril,abg epul,
k-rul,along,ben,shah,hafiz,en izan
and the new comer:
ana n azeerah.

untuk rakanku yang berdua ini.. jiha dan awanis.. terima kasih banyak untuk kesabaran kalian menatap kerenah aku yang pelbagai ini. juga jasa kalian ajarkan aku tentang itu dan ini. hidup dan cita2.. juang kita kelak sudah berbeza.. teruslah melangkah dengan yakin dan pasti.. kita tak punya masa untuk duduk termenung.. atau berpatah balik..

akankah hadir rasa rindu?ntah

Kg Melayu Ampang,Selangor DE

1 comment:

anak_hamja said...

habis gak ko LI ek.. tahniah.. the real working waiting.. hehehe.. bersedialah untuk diterjah.. yeeaaahhh.. hahaha