Quotes..

"manusia tidak dapat mencintai orang lain selagi belum mencintai diri mereka sendiri.. dan mereka tidak akan mencintai diri mereka sendiri sebelum mereka mencintai Tuhan.."

Sedikit Renungan

"Sesiapa mencintai Allah pasti semakin sunyi dengan manusia. Di tengah keramaian dia rasa keseorangan. Saat kesukaan dia berduka. Jika orang tertawa dia menangis. Jasadnya dengan manusia, batinnya kepada Allah"


"Ketenangan dan kebahagiaan adalah hembusan dari langit, diturunkan ke dalam lubuk hati orang yang beriman, mereka akan tetap berhati teguh, di kala insan lain mengalami kegoncangan"

[Syed Qutb]

10 July 2009

Pelupa

penyakit pelupa atau Alzhemier memang biasa kita jumpai pada masyarakat yang berwarga emas kan? tapi tu la.. aku pun xtau apa yang sedang terjadi pada diriku.. kerana ia sedang menjalar dalam diriku sekarang.

case 1.
xleh nak login internet dari semalam bawa ke hari ni. sebab musabab salah letak susunan password. nasib baik talian hayat : tanya kakak ngan adik.. hurm??

case2.
company profile. kwn di posmart tanyakan mana aku letak printed company profile. dan aku memang sangat blurr. mana aku letak? yang aku pasti, aku xbawa balik company profile tu dan aku dah letak kat tekad. cuma xtau kt mana. da bagi abg rizal ke? nk tanya dia? dia pun pnyakit mcm aku. bkn ingt sgt..

*aku rasa sakit aku ni da makin kronik.. aku da prasan dari 2nd year dlu.. haih!

Kg Gajah,Perak

3 comments:

ctnurain said...

lupa ni kadang2 tjadi sbb kita 'understress', tp kita tak sedar yg kita tgh stress..

Merentas Horizon said...

woah!ini menyeramkan..stress dlm diam. erk.. mungkin kena bercuti ke jakarta kut ^_^

ctnurain said...

haha..bcuti jangan ke jakarta donk...bikin lagi pusing@pening.
nuhh..g bcuti kt redang ke pangkor ke pd ke cherating ke