Quotes..

"manusia tidak dapat mencintai orang lain selagi belum mencintai diri mereka sendiri.. dan mereka tidak akan mencintai diri mereka sendiri sebelum mereka mencintai Tuhan.."

Sedikit Renungan

"Sesiapa mencintai Allah pasti semakin sunyi dengan manusia. Di tengah keramaian dia rasa keseorangan. Saat kesukaan dia berduka. Jika orang tertawa dia menangis. Jasadnya dengan manusia, batinnya kepada Allah"


"Ketenangan dan kebahagiaan adalah hembusan dari langit, diturunkan ke dalam lubuk hati orang yang beriman, mereka akan tetap berhati teguh, di kala insan lain mengalami kegoncangan"

[Syed Qutb]

22 August 2009

Ramadhan

Akhirnya masa yang di tunggu-tunggu tiba jua..

1 Ramadhan..
bersamaan hari ini tahun yang lepas.. aku sedang bersibuk-sibuk di dewan gemilang agaknye.. ye lah mUBARAK lepas kan kalut gile dengan dana kemana organisasi tah mcm mana.. haha!
tahun ni dengarnya dah banyak improve. dana da cukup.. smua lancar (bak kata kak zira la)..
and true.. im eager to come to 12th again.. seronok terawih ramai2 dalam dewan gemilang tu.. besar.. ramai.. kalau terawih awal2 ni.. solat mesti sampai atas pentas.. biasa la ramai kan..
ops!!tp UM kan tgh cuti.. (eh adik PASUM mana cuti..kut)

apa2la.. but then, aku da mula rindukan JKP.. haha!!aku rindu tempat2 kita diperlukan.. kita menjadi apart of organization.. sbb lately aku slalu rasa aku xdiperlukan.. (tp dulu waktu belajar aku selalu rasa aku nak cepat je tinggalkan JKP~heh!)

1 Ramadhan yang indah.. (puasa kat rumahla kata..)
6.58pm
Kg Gajah

No comments: