Quotes..

"manusia tidak dapat mencintai orang lain selagi belum mencintai diri mereka sendiri.. dan mereka tidak akan mencintai diri mereka sendiri sebelum mereka mencintai Tuhan.."

Sedikit Renungan

"Sesiapa mencintai Allah pasti semakin sunyi dengan manusia. Di tengah keramaian dia rasa keseorangan. Saat kesukaan dia berduka. Jika orang tertawa dia menangis. Jasadnya dengan manusia, batinnya kepada Allah"


"Ketenangan dan kebahagiaan adalah hembusan dari langit, diturunkan ke dalam lubuk hati orang yang beriman, mereka akan tetap berhati teguh, di kala insan lain mengalami kegoncangan"

[Syed Qutb]

18 October 2009

hujung minggu..

+tahniah kepada pasangan pengantin+

Musanaffah & Furqan

juga

Nur Nazihah & Auzan

semoga berbahagia dalam baitul dakwah yang terbina..

[ehemm..akhirnya terjejak jua kaki ku ke Negeri Johor di Selatan dunia sana.. ingat dah xdatang lagi selepas PERKASA06.. Alhamdulillah ada rezeki lagi.. thanks to Hajar & family kerana sudi menumpangkan rumah.. btw, mini library rumah kamu memang terbaik ^_^]

+Jamuan Raya ADUN Tmn Medan+

[Menjadi JK Kebersihan untuk program tertulis di atas.. meskipun ramai gilerr pengunjung.. tapi, makanan yang tersedia memang lazat2 belaka.. kambing bakar baii~ nyum3x.. xpelah xdapat pegi Jamuan Raya JIMPJ ritu.. tertebus gak la makan2 kat Tmn Medan tadi.. hehe.. thanks to Ustz Malek.. tumpangkan kami ke tapak program..]

*ya ya ya.. my phone cam resolution sungguh memalukan.. maka saya tidak akan meletakkan gambar kawen siapa2 disini..

+tandas baru Fak Sains??+




[yuhu.. nmpknya saya telah berjaya menziarah tandas baru fak sains.. hehe almaklum le bukan student lagi.. mana la penah pegi..
konsep : open air..gilerr open
history : tapak tandas pernah menempatkan cafe yg menghidangkan hidangan yg.. pergh!! lazatt seyh!
sekian update hujung minggu..]

Kelana Jaya
9.02pm

No comments: