Quotes..

"manusia tidak dapat mencintai orang lain selagi belum mencintai diri mereka sendiri.. dan mereka tidak akan mencintai diri mereka sendiri sebelum mereka mencintai Tuhan.."

Sedikit Renungan

"Sesiapa mencintai Allah pasti semakin sunyi dengan manusia. Di tengah keramaian dia rasa keseorangan. Saat kesukaan dia berduka. Jika orang tertawa dia menangis. Jasadnya dengan manusia, batinnya kepada Allah"


"Ketenangan dan kebahagiaan adalah hembusan dari langit, diturunkan ke dalam lubuk hati orang yang beriman, mereka akan tetap berhati teguh, di kala insan lain mengalami kegoncangan"

[Syed Qutb]

17 December 2009

Sandakan - bye.

Sepanjang ber'training' di Sandakan ini tentulah kerja nya di ofis saja kan.. mana da pergi mana2.. ulang-alik ke ofis dan hotel saja..

satu2nya tempat yang pergi ialah.. Sepilok..


Sepilok tempat rehab orang utan di Malaysia ni kan.. ada lah orang utannya.. tapi jauh bah~ sebab kami sampai tu dah lewat.. jadi orang utannya sudah masuk balik ke hutan..


Atlast.. its time to going back.. dan misi saya untuk menangkap gambar bersama orang-orang Sabah yang cun ini nampaknya tidak berjaya.. haha!

Sekian dulu..
*tiada souvenirnya bah..gi sepilok apalah barang menarik utk dibawa pulang..

5.21pm,
Sandakan.
tunggu flight jam 8.25mlm

No comments: