Quotes..

"manusia tidak dapat mencintai orang lain selagi belum mencintai diri mereka sendiri.. dan mereka tidak akan mencintai diri mereka sendiri sebelum mereka mencintai Tuhan.."

Sedikit Renungan

"Sesiapa mencintai Allah pasti semakin sunyi dengan manusia. Di tengah keramaian dia rasa keseorangan. Saat kesukaan dia berduka. Jika orang tertawa dia menangis. Jasadnya dengan manusia, batinnya kepada Allah"


"Ketenangan dan kebahagiaan adalah hembusan dari langit, diturunkan ke dalam lubuk hati orang yang beriman, mereka akan tetap berhati teguh, di kala insan lain mengalami kegoncangan"

[Syed Qutb]

21 January 2010

interview

hurm.
dalam hidup banyak benda xterduga kan.
sebenarnya aku orang yang sangat suka skip interview.
(fyi:kerja aku skrg,aku dpt xde melalui interview pun.hehe)

dulu waktu kat Tekad, adalah gak teman2 kan Abg Rizal interview workers.. tapi ye la kat sana interview nak amik kerani.admin..

tup tup.
kat Nepiege ni pun kena interview org..erk?interview nak amik programmer lagi plak.. argh! otomatik refleksi aku?tgn mula membeku.. sejuk betul ni, rasa kat kutub lak.. (ni sapa yang nak gi interview ni) ntah2 yang aku interview tu da 5 tahun pengalaman kerja..

fuh~

***
Kadang ku kuat setegar karang
Kadang ku rapuh lemah liar merana

***

20100121_143800pm
Nepiege Office_Kelana Jaya

No comments: