Quotes..

"manusia tidak dapat mencintai orang lain selagi belum mencintai diri mereka sendiri.. dan mereka tidak akan mencintai diri mereka sendiri sebelum mereka mencintai Tuhan.."

Sedikit Renungan

"Sesiapa mencintai Allah pasti semakin sunyi dengan manusia. Di tengah keramaian dia rasa keseorangan. Saat kesukaan dia berduka. Jika orang tertawa dia menangis. Jasadnya dengan manusia, batinnya kepada Allah"


"Ketenangan dan kebahagiaan adalah hembusan dari langit, diturunkan ke dalam lubuk hati orang yang beriman, mereka akan tetap berhati teguh, di kala insan lain mengalami kegoncangan"

[Syed Qutb]

21 May 2010

Amarah 2

<----| OK aku delete post tadi.. sebab nafsu amarah sungguh xbagus kan ^__^ |---->

aku post ini ajelah sepatutnya,

"Never underestimate the pain of others..
The TRUTH is everyone is STRUGGLING..
Its just some people hide it better than"

(^^,) Ayuh ceria2 semua!!
pss..hujung minggu ni aku balik kampung..
re-charge sambil survey tapak kut2 bleh bukak perniagaan

sekian,salam.

6 comments:

ladygirl said...

standard bos2..begitula..jatuh ego nya utk mengaku dia salah.. hopefully dia tidak turun ofis utk menambah perisa kepada hari jumaat yg muram ini..hmm~

aswad said...

ish3..

ala..dah nama keje kan..

urm..kat mana2 working place pun sama jugak kot..

bos xkan mengaku yg dia silap.

er,..sabar k

JiHa said...

sabar er sarah..bese r tu..ko buat dek je..xpn mcm manager aku ckp..time dia mrh tu ko blok seme kpala ko..hahaha...adat keje mcm tu la..hang kn cool sarah..nk buka perniagaan apa tu?nk join..hehehe..aku pn mcm mls nk keje ngn org dah..ada rs mau buka perniagaan juge..hihihi..

ladygirl said...

huhu..cepat mau zhulian ke score A? saya ada 2 option ni.. ^_^

JiHa said...

zhulian tu mcm mn..score A tu plk mcm mn..tettt...hehehe..

Merentas Horizon said...

aduh.. MLM pula disini.. please2.. rakan2, no MLM eh di blog ni.. haha~