Quotes..

"manusia tidak dapat mencintai orang lain selagi belum mencintai diri mereka sendiri.. dan mereka tidak akan mencintai diri mereka sendiri sebelum mereka mencintai Tuhan.."

Sedikit Renungan

"Sesiapa mencintai Allah pasti semakin sunyi dengan manusia. Di tengah keramaian dia rasa keseorangan. Saat kesukaan dia berduka. Jika orang tertawa dia menangis. Jasadnya dengan manusia, batinnya kepada Allah"


"Ketenangan dan kebahagiaan adalah hembusan dari langit, diturunkan ke dalam lubuk hati orang yang beriman, mereka akan tetap berhati teguh, di kala insan lain mengalami kegoncangan"

[Syed Qutb]

03 September 2010

Hening Pagi

Tadi ke Iftor Company. Former staf pun ada yang dijemput.. so, jumpa Sham. Byk la gak nyembang ngn Awanis, Sham & En Jamal. Logik2 belaka idea En Jamal tu.. tunggu nk pretis je belum berpeluang. hah!..

Dah balik rumah.. tbe kuatla terkenang zaman blaja dulu.. degree.. so, duk depan laptop selak2 lah blog.. entri lama2.. (kalau zaman dulu, time laptop belum popular.. mesti pegi bukak almari cari peti kayu yang berisi surat2 lama dan dairi zaman belajar.. selak satu2.. )

Best gak zaman blaja .. Oh Rindu lagi T_T.

komen tentang artikel yg aku penah post.
1. Aku dah amik Kursus Kawen. Tapi, mana aku letak sijil tu ek?hurm~
2. Aku mmg clumsy dan selalu tercicir brg dimana mana.
3. Aku mmg selalu buat ayat2 down.ahahha~
4. Rindu membaca komen balas Wani ngan Kak Mash. Rindu pada Aimi Naim!
5. Rasa bersalah untuk selalu mengabaikan Aimi. Maaf ye awak ^___^

ok tu je la kut. kang aku punggah duk selak semua entri dlm blog ni kang.. mmg xjadi keje kang. sekian.

1.22am
Kelana Jaya.

No comments: