Quotes..

"manusia tidak dapat mencintai orang lain selagi belum mencintai diri mereka sendiri.. dan mereka tidak akan mencintai diri mereka sendiri sebelum mereka mencintai Tuhan.."

Sedikit Renungan

"Sesiapa mencintai Allah pasti semakin sunyi dengan manusia. Di tengah keramaian dia rasa keseorangan. Saat kesukaan dia berduka. Jika orang tertawa dia menangis. Jasadnya dengan manusia, batinnya kepada Allah"


"Ketenangan dan kebahagiaan adalah hembusan dari langit, diturunkan ke dalam lubuk hati orang yang beriman, mereka akan tetap berhati teguh, di kala insan lain mengalami kegoncangan"

[Syed Qutb]

25 October 2010

23

ok, da keluar da dari gua. duk sehari je dalam gua cukuplah kan. buat pa lama2.. da tau mana baik-buruk, keluar la balik. hidup mesti terus.

Berbalik kepada alam nyata,
Alhamdulillah, disampaikan oleh Allah ke usia ini. (meskipun belum sampai usia emas.tapi tetap bersyukur) dah 23 tahun..

T_T SEDIH sebab mengenang ntah apa2 ajelah yang aku buat pada umur yang telah aku lalui..
T_T TERHARU sebab masih berpeluang untuk bernafas di bumi indah ciptaan Allah ini.
T_T STRESS sebab? susah lah jadi orang dewasa. hukhuK!
T_T BERSYUKUR kerana dikurniakan keluarga dan sahabat2 yang baik2 belaka.

terima kasih kepada keluarga yang wish, sahabat handai juga ada membuat ucapan.. terima kasih, terima kasih..

Sempena hari lahir ke-23, celebrationnya? ke A&W sambil mengimbau nostalgiknya minum float .. terkenang zmn sekolah..

kemudian ada kek dari Kak CT. terima kasih. Rasa2 last aku dapat kek pada ulang tahun kelahiran; adalah ketika aku tingkatan 5, dari Sima. Lama betul.

okeyh tu ajelah, ngantuk pulak.salam.

3 comments:

Izyan Zainuddin said...

Happy birthday kak sarah, moga bertambah2 ilmu dan amalnya :)

JiHa said...

hepi besday sarah..semoga berjaya di dunia dan akhirat..

Bintu Aizuddin said...

sarah,
sanah helwah
sori lambat.

smg pertambahan umurmu seiring dgn pertambahan amalmu

ameen