Quotes..

"manusia tidak dapat mencintai orang lain selagi belum mencintai diri mereka sendiri.. dan mereka tidak akan mencintai diri mereka sendiri sebelum mereka mencintai Tuhan.."

Sedikit Renungan

"Sesiapa mencintai Allah pasti semakin sunyi dengan manusia. Di tengah keramaian dia rasa keseorangan. Saat kesukaan dia berduka. Jika orang tertawa dia menangis. Jasadnya dengan manusia, batinnya kepada Allah"


"Ketenangan dan kebahagiaan adalah hembusan dari langit, diturunkan ke dalam lubuk hati orang yang beriman, mereka akan tetap berhati teguh, di kala insan lain mengalami kegoncangan"

[Syed Qutb]

19 January 2011

Maaf . Sorry . Asif

ok ucapan maaf terbuka ni aku tujukan untuk semua pembaca sekalian. sekiranya sepanjang penulisan aku ni ada yang kalian terasa hati kan. seperti lidah, pena juga xkalah tajamnya. (dunia moden ni, keyboard pun bleh tahan tajamnya)

blog ini tertubuh bukan bermaksud untuk menjatuhkan siapa². ia sekadar perkongsian hidup melalui perspektif dan persepsi kaca mata merah-hitam aku ni. tak dinafikan aku pernah buat post yang bagi serangan spesifik kepada individu, tapi aku dh tak buat lagi semacam itu. aku da delete pun post tu.

percayalah, apa yang tertulis disini tak lebih dari sharing dan so-called things to ponder.

menjadi dewasa, banyak yang dulu kita tak perasan, kita mulai sedar.

.Maaf ye kawan².

aku hidup tak tau sampai bila, kalau tulisan aku menyakitkan dan korang tak maafkan aku, apa lah agaknya nasib aku di-Sana nanti.T_T

terima kasih juga untuk semuanya.

*pelahan-lahan belajar menjadi pemaaf. mohon kalian juga maafkan aku T_T

aku ialah Sarah B

2 comments:

Basyirah Abd Rahman said...

ala..rilek lah sarah. tulisan lu buat gw semangat hari2 baca di opis tahu..

Merentas Horizon said...

wah u pun da gw lu ek.. ingat alia je yg gua-lu ni.hehe..