Quotes..

"manusia tidak dapat mencintai orang lain selagi belum mencintai diri mereka sendiri.. dan mereka tidak akan mencintai diri mereka sendiri sebelum mereka mencintai Tuhan.."

Sedikit Renungan

"Sesiapa mencintai Allah pasti semakin sunyi dengan manusia. Di tengah keramaian dia rasa keseorangan. Saat kesukaan dia berduka. Jika orang tertawa dia menangis. Jasadnya dengan manusia, batinnya kepada Allah"


"Ketenangan dan kebahagiaan adalah hembusan dari langit, diturunkan ke dalam lubuk hati orang yang beriman, mereka akan tetap berhati teguh, di kala insan lain mengalami kegoncangan"

[Syed Qutb]

28 May 2011

cerita-ceriti

oh, sekarang aku berada di kg halaman terchenta.. ^_____^

aktiviti hari ni?
membersihkan rumah!! haiyoh, ada remaja lelaki yang kuat berlingkar sahaja ketika cuti sekolah dan universiti ni memang begitu rumit ye. rumah macam kena total make over. dahsat2. habislah segala sedara-mara resdung aku  mengeluarkan diri. rumah kampung, habuk bukan main lagi. (oh rumah KJ pun kuat habuk, inikan rumah kat hutan ni kan :P)

pembahagian tugas,
mak - ruang tamu
aku - ruang rehat
kak ct - bilik tidur
jiha - cameraman (layan)

where are the boys??

..


..


tada..

memerang ditemui - sedang bertungkus lumus membersih kolam. 

Mr Mandur

oh, to my roomate 2001-2002, Nor Anith Hashim, Selamat Pengantin Baru! Semoga berbahagia. Kadang-kadang Allah mengenalkan kita dengan orang yang salah sebelum berjumpa dengan orang yang betul. kan?


ok, muka aku tidak happy disitu, sebab apa? sebab bukan aku yang kawen, buat pa nak happy lebih kan? haha!.

No comments: