Quotes..

"manusia tidak dapat mencintai orang lain selagi belum mencintai diri mereka sendiri.. dan mereka tidak akan mencintai diri mereka sendiri sebelum mereka mencintai Tuhan.."

Sedikit Renungan

"Sesiapa mencintai Allah pasti semakin sunyi dengan manusia. Di tengah keramaian dia rasa keseorangan. Saat kesukaan dia berduka. Jika orang tertawa dia menangis. Jasadnya dengan manusia, batinnya kepada Allah"


"Ketenangan dan kebahagiaan adalah hembusan dari langit, diturunkan ke dalam lubuk hati orang yang beriman, mereka akan tetap berhati teguh, di kala insan lain mengalami kegoncangan"

[Syed Qutb]

18 May 2011

Time Tracker

aku terjumpa quote ini di stumble lama dulu;

"This is your life, do what you love and do it often. 
If you dont like something change it. 
If you dont like your job, quit."

Lagi satu, minggu lepas aku ada install extension chrome, nama dia Time Tracker. Kegunaan extension ni adalah, bolehlah kau nak revise apalah yang kau buat di internet sepanjang hari ni kan. So, for the first time iaitu hari ini, facebook tidak menduduki tempat pertama. Ahaks!


Ok, itu ajelah aku update hari ni, nanti lain hari aku update panjang², mood aku nak menaip hari ni tak melambung sangat. tak berapa nak gembira. nanti esok² aku mengarang panjang-panjang.

semoga kalian baik-baik sahaja ♥.

1 comment:

Hajar B said...

oooh salahkan akak la?
haha