Quotes..

"manusia tidak dapat mencintai orang lain selagi belum mencintai diri mereka sendiri.. dan mereka tidak akan mencintai diri mereka sendiri sebelum mereka mencintai Tuhan.."

Sedikit Renungan

"Sesiapa mencintai Allah pasti semakin sunyi dengan manusia. Di tengah keramaian dia rasa keseorangan. Saat kesukaan dia berduka. Jika orang tertawa dia menangis. Jasadnya dengan manusia, batinnya kepada Allah"


"Ketenangan dan kebahagiaan adalah hembusan dari langit, diturunkan ke dalam lubuk hati orang yang beriman, mereka akan tetap berhati teguh, di kala insan lain mengalami kegoncangan"

[Syed Qutb]

12 June 2011

3 idiots

Give me some sunshine
Give me some rain
Give me another chance
I wanna grow up once again

sebenarnya cerita ni memang dah lama aku tau, tapi tapi aku baru nak tengok.. dua kali tengok yang minit2 awal tapi xda subtitle, tu yg turn off tu. Ini baru tengok yang ada subtitle. Cerita ni memang me-motivasikan dikala tengah down kan? Rasa macam nak pegi sambung belajar pun ada. Belum habis tengok lagi sebenarnya, another  an hour. tapi kena stop dulu. Masa untuk berukhuwwah ^_____^. Selamat petang semua! have a nice holiday :)

3 comments:

Unknown said...

cite 3 idiots tu memang best..kelakar pon ade sarah..hehe

JiHa said...

cter ni mmg best gler..mmg bg motivasi...sedey pn ada..hahaha...i want sunshine and another chance toooooo....

Merentas Horizon said...

give me another chance,
I wanna grow up once again.

yeah, i really mean it T_T..