Quotes..

"manusia tidak dapat mencintai orang lain selagi belum mencintai diri mereka sendiri.. dan mereka tidak akan mencintai diri mereka sendiri sebelum mereka mencintai Tuhan.."

Sedikit Renungan

"Sesiapa mencintai Allah pasti semakin sunyi dengan manusia. Di tengah keramaian dia rasa keseorangan. Saat kesukaan dia berduka. Jika orang tertawa dia menangis. Jasadnya dengan manusia, batinnya kepada Allah"


"Ketenangan dan kebahagiaan adalah hembusan dari langit, diturunkan ke dalam lubuk hati orang yang beriman, mereka akan tetap berhati teguh, di kala insan lain mengalami kegoncangan"

[Syed Qutb]

17 November 2011

Dilema sehari-hari

(tidak pernah aku fikirkan pada masa lampau yang pada masa terkehadapan aku akan mengalami dilemma sebegini pada tiap-tiap harinya.. *sigh*)

Assalamualaikum dan selamat pagi semua pembaca budiman.

aku sebenarnya banyak nak tulis dan share ( banyak jugaklah post aku yang tersadai sekadar menjadi draft..).. tetapi nak buat macam mana, kerja pun masih banyak yang pending..

jadi aku share kalian ni saja lah,


Jom, belajar chinese. haha~

Ok, tajuk dan isi karangan adalah tidak berkait. Sebab aku tak de banyak masa kan aku cakap tadi, nanti in one fine day, aku akan karang panjang panjanggg tentang itu. ok?

p/s: awanis, alhamdulillah termakbul jugak cita-cita nak guna tajuk diatas ^_____^

2 comments:

ladygirl said...

haha. x menahan cita2 hang tu.. semata2 nak guna tajuk tu, tp isi nya x berkait lgsg. hehe. :P

SaMihaH said...

dapat terasa hg bz smpai blog cam lama je x update..heheh