Quotes..

"manusia tidak dapat mencintai orang lain selagi belum mencintai diri mereka sendiri.. dan mereka tidak akan mencintai diri mereka sendiri sebelum mereka mencintai Tuhan.."

Sedikit Renungan

"Sesiapa mencintai Allah pasti semakin sunyi dengan manusia. Di tengah keramaian dia rasa keseorangan. Saat kesukaan dia berduka. Jika orang tertawa dia menangis. Jasadnya dengan manusia, batinnya kepada Allah"


"Ketenangan dan kebahagiaan adalah hembusan dari langit, diturunkan ke dalam lubuk hati orang yang beriman, mereka akan tetap berhati teguh, di kala insan lain mengalami kegoncangan"

[Syed Qutb]

24 August 2012

Tim dah kawen.

Alhamdulillah, selamat sudah pernikahan sahabat saya ni, Wan Fatimah bt Wan Zulkifli. kenal dulu ketika berumur 19 tahun, kecil-kecil baru nak kenal dunia. Yang paling ingat, setiap tahun Tim tak pernah lupa nak sms wish birthday (walaupun saya tak pernah ingat birthday beliau. Maafkan saya Tim!)

Kali terakhir berkolaborasi dengan Tim adalah ketika pembentukan Karisma Selangor sekitar setahun yang lalu dan setelah itu, beliau pulang ke kampung halamannya dan saya masih tersadai di PJ, tempat kami berkenalan dulu.

Gambar Ihsan FB adik beliau: Comel sangat pasangan ini!

Selamat Pengantin Baru Tim! Berbahagialah hingga ke syurgaNya. Meski jauh di pandangan mata, saya yakin Allah sentiasa menjaga kamu dengan baik.

2 comments:

Unknown said...

Tahniah buat sahabat sarah..

p/s: blog berwajah baru..kemas je =)

najwa's said...

selamat pengantin baru tim =)