Quotes..

"manusia tidak dapat mencintai orang lain selagi belum mencintai diri mereka sendiri.. dan mereka tidak akan mencintai diri mereka sendiri sebelum mereka mencintai Tuhan.."

Sedikit Renungan

"Sesiapa mencintai Allah pasti semakin sunyi dengan manusia. Di tengah keramaian dia rasa keseorangan. Saat kesukaan dia berduka. Jika orang tertawa dia menangis. Jasadnya dengan manusia, batinnya kepada Allah"


"Ketenangan dan kebahagiaan adalah hembusan dari langit, diturunkan ke dalam lubuk hati orang yang beriman, mereka akan tetap berhati teguh, di kala insan lain mengalami kegoncangan"

[Syed Qutb]

09 January 2013

First Entri for 2013

Ok saya tahu sekarang bukan masa yang sesuai untuk menulis,

tetapi percayalah, bila otak anda cramp untuk buat semua kerja otomatisnya anda akan buat benda yang paling tak berkaitan dengan list-panjang-kerja anda tu. kankan?

ok mari membebel.

2013. fresh new start.
(ok new IC pun tak pergi ambil lagi even dah lama siap kat Pejabat pendaftaran sana)

tahun ni aku ramalkan akan lebih sukar dari tahun-tahun lepas, dulu kala dan sebagainya. Even harder. trust me, so anda semua pun harus tanamkan ini dalam diri. Sebab apa, bila kita da rasa akan susah, kita akan built anti-bodi lebih kuat!!! kankan? standard. Jadi sebarang rintangan, mampulah hendaknya anda/kita lalui dengan tabah lagi bersemangat. :) Gambateh!!

Okla, sebenarnya nak told you all je, saya bercadang untuk letak Google Calendar di merentas horizon!! Gaya artis sedikit kan, baru la you all bleh trace aku gi mana pasni.. kut nak mintak sign? ahaha.. atau nak follow aku ke program? Program yang aku pergi memang awesome belaka.

Jemput follow!!

err still masih dalam perancangan, dah ada masa nanti baru nak re-position dalam ini blog :)

Susah tak semestinya mustahil,
Mencabar tak semestinya kena give-up

Keep Moving On Peeps!

2 comments:

ismifarza said...

nak invite jd penyampai boleh dah kan?

SaMihaH said...

i will follow uuu..
[lagu DiGi sikit]