Quotes..

"manusia tidak dapat mencintai orang lain selagi belum mencintai diri mereka sendiri.. dan mereka tidak akan mencintai diri mereka sendiri sebelum mereka mencintai Tuhan.."

Sedikit Renungan

"Sesiapa mencintai Allah pasti semakin sunyi dengan manusia. Di tengah keramaian dia rasa keseorangan. Saat kesukaan dia berduka. Jika orang tertawa dia menangis. Jasadnya dengan manusia, batinnya kepada Allah"


"Ketenangan dan kebahagiaan adalah hembusan dari langit, diturunkan ke dalam lubuk hati orang yang beriman, mereka akan tetap berhati teguh, di kala insan lain mengalami kegoncangan"

[Syed Qutb]

14 June 2014

Internal Transfer. Again.

"Boss, nanti u mesti rindukan kak Sarah kan?" - adik Fiqa
"Paling" - Mrs A

oh men! dalam hati aku taktau lah macam mana nak cakap. bercampur baur. dan aku langsung tak harap dia akan respon macam tu !==

life is like a boat. ada yang kita suka, xbalas kesukaan kita. dan ada yang kita takda lah suka mana pun, dia suka kita pula. oh man, deal with it as an adult please!

ok

oh ya, btw to be informed that i will no longer be in Old Klang Road Office starting on this Monday 16 Jun. Ok sekali lagi, tukar division. Haih~

Aku rasa the air will be different soon.. new boss dah datang office petang semalam before habis kerja..

"See u at new office soon, i got urgent task waiting for you" - Mr. K

harapan aku yang rasa nak meringankan sedikit beban kerja macam hancuss tetibe.. berkecai bak kaca.

macam mana menyesakkan dada pun, life kena teruskan.

its just an air, just breath it! *phew*


(gambar semalam, mencungap menghabiskan tugasan !==.
Alhamdulillah sempat juga before maghrib)

Life is a journey, do cherish every moment in it.

Hijrah, sinonim dengan perpindahan kepada yang lebih baik.
Lets find the good side of it!

Gambateh, Sarah!

3 comments:

Princesseira said...

Salam.. Sarah.. wah..pindah lagi.. kali nie office kat mana pulak?
Aku doakan semoga succes di office baru.. Gambatte!!

siti sarah aisyah said...

yeh ira, kali ni ke puchong kita.
mari berkenalan dengan jem.
huahua~

siti sarah aisyah said...

yeh ira, kali ni ke puchong kita.
mari berkenalan dengan jem.
huahua~