Quotes..

"manusia tidak dapat mencintai orang lain selagi belum mencintai diri mereka sendiri.. dan mereka tidak akan mencintai diri mereka sendiri sebelum mereka mencintai Tuhan.."

Sedikit Renungan

"Sesiapa mencintai Allah pasti semakin sunyi dengan manusia. Di tengah keramaian dia rasa keseorangan. Saat kesukaan dia berduka. Jika orang tertawa dia menangis. Jasadnya dengan manusia, batinnya kepada Allah"


"Ketenangan dan kebahagiaan adalah hembusan dari langit, diturunkan ke dalam lubuk hati orang yang beriman, mereka akan tetap berhati teguh, di kala insan lain mengalami kegoncangan"

[Syed Qutb]

25 September 2014

rinjani?


bila orang duk sebut kinabalu, takde rasa lagi ar nak naik. haha! tapi, bila orang duk cakap rinjani,

pergh.. rasa macam memanggil plak.
tengok ar gambar Edah kat sana tu, T.T

hurm.

2 comments:

Awanis said...

sikit2 kamu sudah bergerak ke arah menjadi hikers tegar. i can see that! :P

siti sarah aisyah said...

ha ha. semangat jer tu~ tgk bape lama je leh tahan :P