Quotes..

"manusia tidak dapat mencintai orang lain selagi belum mencintai diri mereka sendiri.. dan mereka tidak akan mencintai diri mereka sendiri sebelum mereka mencintai Tuhan.."

Sedikit Renungan

"Sesiapa mencintai Allah pasti semakin sunyi dengan manusia. Di tengah keramaian dia rasa keseorangan. Saat kesukaan dia berduka. Jika orang tertawa dia menangis. Jasadnya dengan manusia, batinnya kepada Allah"


"Ketenangan dan kebahagiaan adalah hembusan dari langit, diturunkan ke dalam lubuk hati orang yang beriman, mereka akan tetap berhati teguh, di kala insan lain mengalami kegoncangan"

[Syed Qutb]

30 December 2014

Rayuan Sumbangan Mangsa Banjir

::i-Bantu ikram PJ - fasa #2::


Ok seperti yang aku bagitau semua awal pagi ni, berikut adalah sumbangan barangan yang diperlukan untuk fasa 2 ni. Jadi jika kalian ada nak menyumbang atau tau ada sesiapa yang nak menyumbang tapi tak tau kat siapa.. boleh datang ke pejabat Ikram Petaling Jaya pada jam 8 - 10 malam setiap malam bermula malam ni. insyaAllah hujung minggu ni akan ada team yang akan ke Kuala Krai untuk misi bantuan. hantar sumbangan dan membantu membersihkan tapak banjir.

Sedih dengar, banjir surut rumah pula tiada dah T.T

Allahuakbar, semoga mangsa terlibat bertabah hati. Besar dugaan 2014 ni. Apalah yang Allah nak beri ni kan? ^.^

No comments: