Quotes..

"manusia tidak dapat mencintai orang lain selagi belum mencintai diri mereka sendiri.. dan mereka tidak akan mencintai diri mereka sendiri sebelum mereka mencintai Tuhan.."

Sedikit Renungan

"Sesiapa mencintai Allah pasti semakin sunyi dengan manusia. Di tengah keramaian dia rasa keseorangan. Saat kesukaan dia berduka. Jika orang tertawa dia menangis. Jasadnya dengan manusia, batinnya kepada Allah"


"Ketenangan dan kebahagiaan adalah hembusan dari langit, diturunkan ke dalam lubuk hati orang yang beriman, mereka akan tetap berhati teguh, di kala insan lain mengalami kegoncangan"

[Syed Qutb]

27 February 2015

killing me. softly

ahaha~

ok today on the dot dapat makluman kena stay Puchong balik. oh, alangkah sadisnya perasaan dijiwa ku yang kecil ini. Sebenarnya nothing much pun left kat main office, most yang disayangi telah tiada. (baca: rakan sebatch dah tukar kerja).

Tapi, the main reason aku suka Main office adalah??? sebab dia kat PJ. and u know how i love PJ kan? ha ha. Mana nak sama Puchong ngan PJ kan kan.

walaupun aku seorang yang kurang berperasa, tapi ada juga lah rasa rasa kan. Antara annoyed point bila transfer back to Puchong;
- kena lalu tol ($$)
- jauh, minyak ($$)
- orang dia tak ramai, so aku mengantuk (meskipun kat main, orang ramai pun aku ngantuk)

tapi kelebihan dia
- jarang kena saman
- tak begitu stress (aku rasa kat main pun aku tak la stress sangat)
- banyak tempat makan yang aku suka ($$)

Kalau nak ikut jammed, both PJ ngan Puchong sama je, jalan aku gi kerja melawan arus. Timing dia pun 20 - 30 minit je both office pun.

ah cakap panjang pun tak guna,

ok la.. bye PJS. c u later.
u know how i love u aite? and..
gonna miss u soon.. daa~

2 comments:

awanis said...

haa.. nanti bole i pi lunch best2 kat sana.. hehe..

Merentas Horizon said...

worait dude,

kat sini kalu boleh borak panjang sikit.. sebab byk kedai dekat2 ngan opis.