Quotes..

"manusia tidak dapat mencintai orang lain selagi belum mencintai diri mereka sendiri.. dan mereka tidak akan mencintai diri mereka sendiri sebelum mereka mencintai Tuhan.."

Sedikit Renungan

"Sesiapa mencintai Allah pasti semakin sunyi dengan manusia. Di tengah keramaian dia rasa keseorangan. Saat kesukaan dia berduka. Jika orang tertawa dia menangis. Jasadnya dengan manusia, batinnya kepada Allah"


"Ketenangan dan kebahagiaan adalah hembusan dari langit, diturunkan ke dalam lubuk hati orang yang beriman, mereka akan tetap berhati teguh, di kala insan lain mengalami kegoncangan"

[Syed Qutb]

20 November 2015

nota rindu untuk blog :D

Di Subuh begini, terasa hening. So, buka blog jap amik mood menulis. Baru nak start di hentami dengan bunyi alarm kereta.

'haih, awal betul masuk kerja bang penyamun..' tapi kat kondo sebelah ni, boleh ke penyamun nak masuk? high level kut security dia.

ok. nampak tak, senang benar melalut.

aku rasa lemau lately, sebab banyak sangat benda tertangguh. konsep pengutamaan masih fail. dah berapa tahun hidup, tapi masih sama. *sigh*

ok btw, nak promo program terdekat.

29 November
Seminar: Ada Apa Dengan Alam, 
CUBE Akademi Pengajian Islam, UM,
8 pagi - 1 tengahari

5 Disember*
Video editting class
Masjid Bulat 
9 pagi - 1 tengahari

6 Disember*
Wall Climbing 
Putrajaya Challenge Park
9 pagi - 1 tengahari

untuk projek * memang aku masih ada hutang lagi for both. T.T so sadd.. tapi takpe, untuk yang berminat save the date dulu. Harapnya semua berjalan lancar seperti yang dirancang. Promo berwarna akan muncul lagi soon insyaAllah.

for it, teruskan berjuang semua!! gambateh.

No comments: