Quotes..

"manusia tidak dapat mencintai orang lain selagi belum mencintai diri mereka sendiri.. dan mereka tidak akan mencintai diri mereka sendiri sebelum mereka mencintai Tuhan.."

Sedikit Renungan

"Sesiapa mencintai Allah pasti semakin sunyi dengan manusia. Di tengah keramaian dia rasa keseorangan. Saat kesukaan dia berduka. Jika orang tertawa dia menangis. Jasadnya dengan manusia, batinnya kepada Allah"


"Ketenangan dan kebahagiaan adalah hembusan dari langit, diturunkan ke dalam lubuk hati orang yang beriman, mereka akan tetap berhati teguh, di kala insan lain mengalami kegoncangan"

[Syed Qutb]

02 October 2011

Atlast..

Alhamdulillah suma alhamdulillah..

Akhirnya, berhasil juga aku menyusun atur blog ni. rupa-rupanya blogspot memang ada simpan all my bloglist! phew~ takdela susah-susah nak kena jump satu satu blog nak cari balik rakan-rakan sekalian. Oh ye, tapi blog list  yang tukartiub, cursingmalay dan seangkatan dengannya takdek lak ek. kena boikot ke hape? huhu

Meskipun dah lama dah rasa nak kemas, tapi tak kemas-kemas.. rupa2nya aku kena setel kemaskan rumah dulu baru lancar nak kemas blog. hehe. (Harap-harap lepas ni lancar nak setelkan kerja SKIPJ dan kerja web.ahha)

Hujung minggu kali ni dinamakan hujung minggu event bioinfo. Sabtu ke Kuantan, wedding shake dan tadi tengahari ke Gombak, akikah anak Basyi. ^___^

oklah, itu dulu update.. esok ada rakan sekerja baru nak masuk, excited sikit.. nak ada malay officemate la katakan ;P

(tetap template coklat yg dulu bertahta dihati, tapi apakan daya tak backup.. :(( waa.. )

No comments: