Quotes..

"manusia tidak dapat mencintai orang lain selagi belum mencintai diri mereka sendiri.. dan mereka tidak akan mencintai diri mereka sendiri sebelum mereka mencintai Tuhan.."

Sedikit Renungan

"Sesiapa mencintai Allah pasti semakin sunyi dengan manusia. Di tengah keramaian dia rasa keseorangan. Saat kesukaan dia berduka. Jika orang tertawa dia menangis. Jasadnya dengan manusia, batinnya kepada Allah"


"Ketenangan dan kebahagiaan adalah hembusan dari langit, diturunkan ke dalam lubuk hati orang yang beriman, mereka akan tetap berhati teguh, di kala insan lain mengalami kegoncangan"

[Syed Qutb]

06 May 2013

Pasca GE13 - siri 505 (akhir)

Oh! Begini rasanya selepas pilihanraya ..


hurm. well, tak semestinya bila jadi pemerintah baru nak berjuang mendapatkan keadilan kan?

*agak-agak episod Altantuya akan bersambung tak? macam mana pulak isu NFC dan juga kapal selam scorpene? Ala, tak syok la tak tau ending.

2 comments:

SI PENGEMBARA JALANAN said...

Haha..nice..xsyok la kan xtau ending..part2 skandal ni I pun feveret..hehe

siti sarah aisyah said...

tula, tak citer lagi berzaman punya kes macam pembunuhan jalil ibrahim..

terus lah menjadi misteri alam.