Quotes..

"manusia tidak dapat mencintai orang lain selagi belum mencintai diri mereka sendiri.. dan mereka tidak akan mencintai diri mereka sendiri sebelum mereka mencintai Tuhan.."

Sedikit Renungan

"Sesiapa mencintai Allah pasti semakin sunyi dengan manusia. Di tengah keramaian dia rasa keseorangan. Saat kesukaan dia berduka. Jika orang tertawa dia menangis. Jasadnya dengan manusia, batinnya kepada Allah"


"Ketenangan dan kebahagiaan adalah hembusan dari langit, diturunkan ke dalam lubuk hati orang yang beriman, mereka akan tetap berhati teguh, di kala insan lain mengalami kegoncangan"

[Syed Qutb]

19 June 2009

Tag by awanis

Rules: The rules are simple. Use Google Image to search the answers to the questions below. Then you must choose a picture in the first page of the results, and post it as your answer. After that tag 6 people.

Your Nickname
Sarah (gambar Sarah Paulin je ade..)

Your age of next birthday
Place I'd like to travel

makkah
madinah

istanbul pun best gak

Favourite place
bedroom!wah best.. best..

Favourite food
tomyam

coklat

Favourite colours
black of course

Name of my love


Hobby
surfing the net

Bad Habit
emosional

I wish...
for

^_^
and I'm tagging:
mashirah,
hajar,
aya,
azi anuar,
ain jamaludin,
zainurul azwa

3 comments:

Aya Khumyra said...

adikku sarahku sayang...
kak aya da buat tag ni la.
akak siap tag kamu lagi kott..
saje lupe lah tu.

:)

merentas horizon said...

oh adekah?haha..merangkap skali la jwpn untuk awanis ngn kak aya
hehe..xpe2..abaikan..akak xgitau kat shoutmix sy kut..xperasan

jijie said...

ni ada 1 cite yg wat aku ckp aku emotionless, ada org ckp muka aku muka cr gaduh, heh...hentam sajalah