Quotes..

"manusia tidak dapat mencintai orang lain selagi belum mencintai diri mereka sendiri.. dan mereka tidak akan mencintai diri mereka sendiri sebelum mereka mencintai Tuhan.."

Sedikit Renungan

"Sesiapa mencintai Allah pasti semakin sunyi dengan manusia. Di tengah keramaian dia rasa keseorangan. Saat kesukaan dia berduka. Jika orang tertawa dia menangis. Jasadnya dengan manusia, batinnya kepada Allah"


"Ketenangan dan kebahagiaan adalah hembusan dari langit, diturunkan ke dalam lubuk hati orang yang beriman, mereka akan tetap berhati teguh, di kala insan lain mengalami kegoncangan"

[Syed Qutb]

05 April 2011

♥ Tahniah Sahabat!

Di pagi yang hening ini, masih bersiap-siap untuk keluar bekerja. suka untuk aku luangkan sedikit masa demi sahabat yang di cintai..

1. Dr Kamariah Ahmat telah lulus menjadi doktor.

Alhamdulillah, berita gembira ni aku ketahui pagi ni, (memandangkan keletihan yang teramat semalam memaksa aku tidur awal) Akhirnya masa untuk beramal telah tiba. Berjuang untuk terus istiqamah beramal, setelah 5 tahun.. Semoga kamu terus berjaya sahabat. Meskipun lewat saat-saat terakhir di bumi UM, aku semakin hilang dari kebanyakan episod cerita.. ketahuilah sahabat itu tidak pernah lekang dari doa sahabatnya ^____^

@ green karpet cukur jambul anak Dr Maria

2. Pn Najihah Yusof untuk kelahiran putera sulungnya.

Jiha, mesti besar betul anak hg ni kan? 3.8kg! fuh. Sedikit notifikasi untuk ibu Najihah, sila buat satu karangan tentang kelahiran kamu pulak ye ^__^ beserta dengan gambar baby sekali. (hehe, suke hati je asyik bagi notis kt hg. xkesahkan? ala kut hg dpt rilek sat dari tangisan baby ke. Bleh lah menaip jap) Tapi, jangan bimbang takde due date. Bleh je buat bila².


gambar adalah sebelum beliau menjadi puan


Nota Cinta dari Sahabat,
jauh di mata, dekat di ♥.

2 comments:

Basyirah Abd Rahman said...

bagusla hang sarah. update news dari member2 mmg pantas! terbaik dr ladang :D

JiHa said...

sarah enrty bersalin nnti2 la ye..baby duk bertepek je ni..x leh nk online lama2 lg..hehehe,...