Quotes..

"manusia tidak dapat mencintai orang lain selagi belum mencintai diri mereka sendiri.. dan mereka tidak akan mencintai diri mereka sendiri sebelum mereka mencintai Tuhan.."

Sedikit Renungan

"Sesiapa mencintai Allah pasti semakin sunyi dengan manusia. Di tengah keramaian dia rasa keseorangan. Saat kesukaan dia berduka. Jika orang tertawa dia menangis. Jasadnya dengan manusia, batinnya kepada Allah"


"Ketenangan dan kebahagiaan adalah hembusan dari langit, diturunkan ke dalam lubuk hati orang yang beriman, mereka akan tetap berhati teguh, di kala insan lain mengalami kegoncangan"

[Syed Qutb]

07 December 2009

Sahril kahwin

Tanggal 5hb Disember yang lalu.. atas usaha sama dan sekongkol dengan Ms Awanis..
Akhirnya sampai jua kami berdua ke kenduri kahwin Sahril di Kuala Kubu Bharu..
[jangkaan awal dah hampir xpergi dah ni..memandangkan agak jauh dari Kelana Jaya]

Tapi ye la kan.. orang dah menjemput..xde buat apa pun hari Sabtu itu.maka, pergi jua lah.. jemputan kan selagi mampu kena penuhi.. (tapi untuk yang jauh2 tu mintak maap la kalau aku xsampai..banyak kekangan lain)

ops..Sahril ini adalah kenalan di Tekad dahulu. disana berjumpa lah dengan Encik Azman, Encik Izan dan Encik Badrul Azmi.. dan anak2 mereka..

ingat nak buat small reunion dengan dak2 Tekad.. tapi nampaknya mereka sampai lewat lak.. almaklumlah Tekad kan kerja sampai Sabtu.. maka terpaksalah berbasa-basi dengan bos-bos Tekad sahaja..

beberapa gambar yang terlibat ada disertakan dibawah.. sekian.

Encik Izan dan Encik Azman (dgn anak2 En Azman)
Sahril, Mira dan Awanis
Inilah pengantin..

5.15pm
Ofis Nepiege.
(mentang2 bos da balik)

2 comments:

SI PENGEMBARA JALANAN said...

cik, u're wearing a colourful tudung!!!!!

that's impressive!!

very, indeed..

heh~

err..to en.sahril n wife:tahniah!!

Merentas Horizon said...

haha.impressive la sgt..dah mcm makcik dah tu..kalau x sebab tudung kuning air saya tbe2 comot.. xde mknenye sy mau pakai tudung itu.. hehe..