Quotes..

"manusia tidak dapat mencintai orang lain selagi belum mencintai diri mereka sendiri.. dan mereka tidak akan mencintai diri mereka sendiri sebelum mereka mencintai Tuhan.."

Sedikit Renungan

"Sesiapa mencintai Allah pasti semakin sunyi dengan manusia. Di tengah keramaian dia rasa keseorangan. Saat kesukaan dia berduka. Jika orang tertawa dia menangis. Jasadnya dengan manusia, batinnya kepada Allah"


"Ketenangan dan kebahagiaan adalah hembusan dari langit, diturunkan ke dalam lubuk hati orang yang beriman, mereka akan tetap berhati teguh, di kala insan lain mengalami kegoncangan"

[Syed Qutb]

23 November 2010

Hai Alia, baca lah sat

haha. nice tak tajuk post kali ni? okeyh Alia, wa dgn teramat jujur mahu mohon maaf kerana tidak melayan YM kamu tengahari tadi.. wa sedang berdegup kencang melayan rasa sebab ada mende kena submit before Asar tadi. hehe..

Share sket kasi post ni bermanfaat:
pagi tadi on the way to ofis, terdengar motivasi pagi. Dalam hidup kita mesti ada impian, bila kita ada impian kita kena sertakan bersama keazaman dan juga kesungguhan. Jika tiada salah satu, maka impian untuk kita capai akan menggoyah. Mungkin drag masa, mungkin juga tak tercapai langsung? (nauzubillah)..

so, alia! kuat k! Ingat semula impian2 anda k!Layan la lagu Dmasiv ni, JANGAN MENYERAH!!

p/s: malam ni i YM u k.. bleh la u bebel2.
*p/s: semalam ada org ketuk pintu, kasik daging korban. Ouh! nak buat apa daging banyak2 ni weih. Mai la balik KJ Alia lu la paling terer masak daging. ^_____^

pen-off,
KJ here i come!!
5.39pm

1 comment:

Itu..aku said...

terharu lak i, u buat post mcm ni..hehe..kadang2 selalu rasa lonely, lupa kata ada sahabat2 yang selalu follow up. ada yang invi, ada yang selalu menegur... thanx!