Quotes..

"manusia tidak dapat mencintai orang lain selagi belum mencintai diri mereka sendiri.. dan mereka tidak akan mencintai diri mereka sendiri sebelum mereka mencintai Tuhan.."

Sedikit Renungan

"Sesiapa mencintai Allah pasti semakin sunyi dengan manusia. Di tengah keramaian dia rasa keseorangan. Saat kesukaan dia berduka. Jika orang tertawa dia menangis. Jasadnya dengan manusia, batinnya kepada Allah"


"Ketenangan dan kebahagiaan adalah hembusan dari langit, diturunkan ke dalam lubuk hati orang yang beriman, mereka akan tetap berhati teguh, di kala insan lain mengalami kegoncangan"

[Syed Qutb]

11 November 2019

Blogger Update

Oh hai gais. 

Korang biasa udate blog dekat phone or laptop? Aku selalu dekat laptop. Lancar sikit nak menaip pakai keyboard kan. Lagipun, apps blogger ni macam tak cukup supportive untuk upload gambar. Macam post Tahan aku yang lepas yang kaya dengan gambar tu.. macam mana nak setel? Susah kan? Yeah, thats the problem! Di sebabkan tu, memang aku post entri through laptop sajer.

Tapi!

Tapi, tapi, tapi.. blogger dah update k apps dia. And im loving it! (Sambil tengah taip kat apps blogger ni)

Oh ya, dan sempena perayaan 11.11 nih, haruslah aku tak terlepas menyertai arus semasa. Aku pun dah buat order k! Keyboard untuk phone! Wuhu... ok harap2 dengan pembelian tersebut aku akan rajin update blog! Update blog on the go? Sambil2 minum kopi kat starbuck, keluarkan bluetooth keyboard siapkan write up baru. Waaahhh... best betul berangan ni, siap terasa rasa dh kopi starbuck nih.

😊

Sampai sini dululah episod testing blogger new update ni. Till next post ya! Moga ada post yang lebih menambah iman di masa depan. #siscuba

2 comments:

Sutera Maya said...

wah menariknyaa....nnt nak install balik la apps blogger... hehe... btw sy baru tau y pasal keyboard tu... hihi

Merentas Horizon said...

haha, tapi tadi baru check. support micro usb yang support OTG. aduh. phone samsung tak support. moga ada penyelesaian terbaik. huhu