Quotes..

"manusia tidak dapat mencintai orang lain selagi belum mencintai diri mereka sendiri.. dan mereka tidak akan mencintai diri mereka sendiri sebelum mereka mencintai Tuhan.."

Sedikit Renungan

"Sesiapa mencintai Allah pasti semakin sunyi dengan manusia. Di tengah keramaian dia rasa keseorangan. Saat kesukaan dia berduka. Jika orang tertawa dia menangis. Jasadnya dengan manusia, batinnya kepada Allah"


"Ketenangan dan kebahagiaan adalah hembusan dari langit, diturunkan ke dalam lubuk hati orang yang beriman, mereka akan tetap berhati teguh, di kala insan lain mengalami kegoncangan"

[Syed Qutb]

12 September 2014

excited + nervous

ok.

ini first time in whole life nak gi camping. haha! excitedkah? sebenarnya lebih kepada nervous.
err.. kalau nak ikut sebenarnya banyak kali gak dah duk camping masa univ life dulu. tapi masa tu camping takde lah hardcore dalam hutan bagai kan. duk camp site yang sedia toilet dah.

tapi kali ni,
nak camping kat dalam hutan yang kalau nak membuang pun kena gali sendiri. fuooh!

excited sebab antara aku punya mimpi gak zaman kanak-kanak dulu.. akan menjadi kenyataan. In the same time nervous sebab, bila dah tua tua ni dah terbiasa dengan semua tersedia.. so sikit risau disitu.


T.T

doakan semuanya ok.
till then.

oh btw, aku takde idea nak menaip minggu ni. while im away, there will b no scheduled posts left behind to entertain u all

have a fun weekend peeps!

No comments: