Quotes..

"manusia tidak dapat mencintai orang lain selagi belum mencintai diri mereka sendiri.. dan mereka tidak akan mencintai diri mereka sendiri sebelum mereka mencintai Tuhan.."

Sedikit Renungan

"Sesiapa mencintai Allah pasti semakin sunyi dengan manusia. Di tengah keramaian dia rasa keseorangan. Saat kesukaan dia berduka. Jika orang tertawa dia menangis. Jasadnya dengan manusia, batinnya kepada Allah"


"Ketenangan dan kebahagiaan adalah hembusan dari langit, diturunkan ke dalam lubuk hati orang yang beriman, mereka akan tetap berhati teguh, di kala insan lain mengalami kegoncangan"

[Syed Qutb]

06 May 2009

im suprised!

oh once again she touched my heart. 
deeply. 
u make me crying la girl..

*herm,nanti aku citer bila smpai kolej.

3.16pm
DG4 Bioinfo

*************************************
situasi 1
9.00pm [sms]
'ecah,awak nak tempah apa2 x?saya kat luar ni'
'boleh la belikan nasi goreng'
'ok'

10.30pm [sms]
'alamak ecah,jame teruklah xdapat nak beli nasi awak'
mata aku da goyang2.pandang mana pun nampak bantal.
'oh?xpela kte pon da ngantuk'

11.15pm [sms]
'ecah,awak jaga lagi tak?'
'da nak tido'
'eh jangan tido lagi tau.saya nak jumpa awak jap'
haih.mata da berat 10kilo.agak2 15 minit xde babaila..

1130pm [sms]
"ecah.."aimi muncul kat pintu bilik sambil menghulur seketul berger.
bila masa aku pesan beger.
"eh?oh.berapa?"
"xdela saya belanja.sian awak xdapat nasi goreng"
erk??
"oh terima kasih!"
reaksi kosong.memang failed.

situasi2 
2mei [sms]
'ecah,habis exam bila?belik kampung x?saya nak jumpa ada benda nak bagitau'
'xbalik,LI start next week.xsempat'
'oh.nnti nk jumpa after hbis paper'
'on'

6mei
'aimi,nanti dtg DG4 je la ek,sembang sini'
'ok'
aimi masuk mkmal bersama beg kertas paddini.
"ha apa citer?bunyi cam kes besar aje"
"saya xjadi LI kat Korea"
"erk?bia betol?sedihnya"

"haah..sbb kes selsema babi,semalam da kena amik balik pasport"
"ala..sayangnya.."
"okla awak,tu aje"aimi bangun nak blah.
"eh aimi,beg tinggal" aku trus sambar beg kertas paddini aimi yg tertinggal.
"awak ambil la.tu mmg saya nak bg awak"
"haa??"apakah la angin kawanku sorang ni,intai sket dalam beg.sandal??


"aimi,apa ni?"
"hari tu awak cakap awak xde kasut baru"

10april(reverse a month before)
"aimi,cantik kasut.baru beli ek?"
"takdelah da sebulan.murah je awak"
aku tengok kasut ala2 croc yang da lusuh kat kaki sendiri.
"kte ni ntah bile nak beli kasut baru"

argh..Aimi..xde kasut baru bukan sbb aku xda duit.tapi sbb xsempat nak beli.
anda membuat saya tersentuh lagi kali ini.
terima kasih Aiminaim..
and i almost cry..almost..

1.30am
7mei2009

3 comments:

'ainun said...

sarah..
pas ni sure ayu abes la...pakai sandal baru nih..heheh

sarah Basri said...

boleh tahan ayu la.haha. xgune pon lagi sandal tu. sebab kte pon bru bli sandal baru before dia kasik.

jijie said...

org kasik burger ckp time kasih je?
mmg fail btol, at least blanja la aym goreng balik. ahakz! bek gle kwn hg ni, sory la aku dl2 smpt bg hg biskut je haha