Quotes..

"manusia tidak dapat mencintai orang lain selagi belum mencintai diri mereka sendiri.. dan mereka tidak akan mencintai diri mereka sendiri sebelum mereka mencintai Tuhan.."

Sedikit Renungan

"Sesiapa mencintai Allah pasti semakin sunyi dengan manusia. Di tengah keramaian dia rasa keseorangan. Saat kesukaan dia berduka. Jika orang tertawa dia menangis. Jasadnya dengan manusia, batinnya kepada Allah"


"Ketenangan dan kebahagiaan adalah hembusan dari langit, diturunkan ke dalam lubuk hati orang yang beriman, mereka akan tetap berhati teguh, di kala insan lain mengalami kegoncangan"

[Syed Qutb]

04 December 2010

Basyi Kawen


Pagi ni akan ke kenduri kahwin Basyirah. Sorang lagi Bioinfo-mate bertukar status.

2010, menyaksikan kerancakan sahabat2 bertukar status! dan aku yakin soon, 2011 pulak akan menyaksikan status2 mereka ni berubah lak dari isteri --> isteri dan ibu. ahha~ 4 da confirm stakat nih. Hehe.

Ok, stakat ini laporan pagi ni (before pegi kenduri).. nanti aku update lagi bersama picca..

Nantikan!

--10.44pagi--

Ok balik tadi jam 6. memang sekarang ni reunion = kenduri kahwin. hampir 90% budak Bioinfo yang datang sempatlah aku jumpa kan.. have a great time.. Adliah yang dah berbulan xberjumpa akhirnya jumpa jugak. gambar banyak2 nanti aku upload kat FB deh!.. malas pulak nak upload sini..

Sempat gather 1st batch 13-13 (oh Miha, hg balik awal tadi.. so xsempat masuk gambar hg)

Gaya gossip Awanis & Alia

Pasangan pengantin dan Awanis

Ok Basyi! Selamat Pengantin Baru ^___^! Doakan kami yang bujang2 ni ek!

--7.34malam--
Vista Subang,
PJ

No comments: